Brīnumi notiek ar iluzionistiem Pecolli

      19.maijā programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros skolā viesojās iluzionisti Pecolli ar burvju triku izrādi “Brīnumi notiek”, kurā mākslinieki atraktīvi stāstīja par iluzionisma vēsturi, demonstrēja brīnumus un kādam deva iespēju kļūt par izrādes dalībniekiem.

Līga Reitere un valodu daudzveidība

      Programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros š.g.19.maijā skolā viesojās stāstniece latviskā kultūras mantojuma glabātāja Līga Reitere, kura 5.,6.klašu skolēniem stāstīja par valodu daudzveidību un valodu paveidiem, skolēni noskaidroja, kas ir dialekti un izloksnes, kas ir apvidvārdi, kā arī demonstrēja tāmnieku dialektu.

      Savukārt to, vai pie Lieldienu šūpošanās labāk dāvināt zeķes vai cimdus, noskaidroja 8.klašu skolēni, kuri klausījās stāstījumu par vedību tradīcijām un dzirdēja tradicionālā instrumenta vargana spēli.

Latviešu karavīrs

      Programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros š.g. 10.maijā 7.a klases skolēniem nodarbībā “Latviešu karavīrs Pirmā pasaules kara un Latvijas neatkarības kara laikā- Latvijas valsts izveides stūrakmens” tika skaidrots un vizuāli rādīts Latvijas valstiskuma attīstības ceļš, kā arī aktualizēti tādi jautājumi kā- kas ir brīvība, patiesa drosme, pašaizliedzība, grūtību pārvarēšana, savas zemes mīlestība, patriotisms.

Iepazīšanas nodarbība “Koka daudzveidīgā dzīve”

      Programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros š.g. 9.maijā vairāku klašu skolēniem bija iespēja piedalīties NAMDARU DARBNĪCAS Latvijas koku un kokamatniecības iepazīšanas nodarbībā “Koka daudzveidīgā dzīve”, kurā guva priekšstatu par klasiskiem kokamatniecības darba rīkiem, uzzināja daudz jauna par Latvijā augošiem kokiem, rotaļāties ar senajiem spēļu rīkiem.

Leļļu teātra izrādi “Zivs cepure”

      5.maijā programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros 1.klašu skolēni noskatījās leļļu teātra izrādi “Zivs cepure”. Bērnu atziņas: patika, ka zivs izrādījās zeķe, un visi palika apaļi no nekā nedarīšanas. Izrāde māca, ka nevajag daudz ēst, ja neko nedara, var palikt resns, IR JĀSTRĀDĀ.

Interaktīvā nodarbība “Redzēt skaņu”

     Programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros 3.,4.un 5.a klases skolēni 12.oktobrī piedalījās dueta “VIOLIN DIVAS” dalībnieču Leldes Zaržeckas un Ineses Fedorovskas interaktīvajā nodarbībā “Redzēt skaņu”. Nodarbības laikā skolēni padziļināja izpratni par mūzikas atskaņošanu, skaņas rašanos, dažādu mūzikas instrumentu uzbūvi. Bija iespēja līdzdarboties eksperimentā, lai tiktu pie sava “stīgu instrumenta”.

Aijas Princes un Daigas Krūmiņas Mākslas studijas nodarbība

     Programmas “Latvijas skolas soma ietvaros” š.g. 7.oktobrī 1.,2.klašu skolēni piedalījās gleznotājas Aijas Princes un Daigas Krūmiņas Mākslas studijas nodarbībā, kurā, aktīvi līdzdarbojoties un eksperimentējot, iepazina tradicionālas un netradicionālas glezniecības tehnikas.

Izrāde ‘’Klusētāji”

     Programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros 6.oktobrī 5.b klases, 6.un 7.klašu skolēni vēroja Jāņa Znotiņa izrādi “Klusētāji”, kura stāsta par cilvēku vienaldzību un tās sekām.
     Izrādes darbība norisinās trīs klases telpās, stāta varoņiem mainoties vietām un ik pa laikam sastopoties. Katra skatītāju grupa redzēja to pašu un tomēr citu izrādi. Lomās aktieri Anta Aizupe, Oskars Florencs-Vīksne, Jānis Znotiņš.
     Paldies Rotai par iespaidiem pēc izrādes!

Par izrādi.
     Visiem aktuāla tēma ir skola, jo to apmeklējam katru nedēļu, un tā ieņem lielu dzīves daļu. Katrs tajā esam gājuši un katram ir savas atmiņas par to. Skola ir kā otrās mājas! Tajā iegūstam dzīves zelta atslēdziņas – draugus un zināšanas.
     Aktieri lieliski attēloja skolā sastopamos notikumus vai kontfliktus. Šajā gadījumā bija trīs atšķirīgi skolēni – Ikars, kurš citu klātbūtnē mēģina aizskart Santu, taču īstenībā to dara tikai, lai būtu “kruts” un pievērstu sev uzmanību, Krišjānis, kurš ir traki samīlējies Santā un katrā izdevībā sēdēs viņai aizmugurē, taču neko tā arī nepateiks, un pati Santa, kuru pat neskar Ikara nejaukie teicieni, viņa ir diezgan aktīva, kā arī ļoti garšo kafija.
     Skolā bija skolotājs, kurš dzīvo savā pasaulē, kura ir pilnībā ‘’zero waste” un piesienās par katru Santas izmesto kafijas krūzīti, katru izmesto papīrīti, kas vēl varēja būt lietojams, kā arī katrā stundā strādā bez elektrības un lieto tikai dienas gaismu.
     Šie trīs jaunieši izdomāja nofilmēt mācību stundu un ievietot to Santas “YouTube” kanālā. Rezultātā to redzēja visi skolēni, visi skolotāji, kā arī direktore. Šo skolotāju atlaida. Nepatikšanas bija tikai Santai, taču viņa cerēja, ka puiši atzīs savu vainu, bet diemžēl tā nebija.
     Izrāde iemāca to, ka nevajag klusēt, bet darīt kaut ko notiekošā labā, taču saprotams arī tas, ka ir tomēr lietas, par kurām labāk paklusēt. Ja zēni būtu atzinuši savu vainu, tad Santa nebūtu tik sarūgtināta, un viņas reputācija nebūtu tik sagrauta, taču bērni arī varēja neko nefilmēt un neievietot sociālajos tīklos, jo tad nekas šāds nebūtu noticis.
     Manuprāt, pirms katras darbības viss kārtīgi jāpārdomā, un, ja tomēr kaut kas ir noticis, tad neklusēt un atzīt savu vainu!

2020./2021. mācību gadā iniciatīvas “Latvijas skolas soma” ietvaros mums bija iespēja redzēt un piedalīties:

 tiešsaistes nodarbībā “Radošā rakstīšana”. Fonds “Viegli” (9. klase);

 tiešsaistes nodarbībā “Ražots Latvijā”. Latvijas Nacionālais vēstures muzejs (11. klase);

 izrāde “Un atkal Pifs…”. Latvijas Leļļu teātris. (1. klase)

 koncertlekcija “Ceļojums apkārt pasaulei. Pasaka par Sprīdīti”. SIA “Dzīvā skaņa”. (1., 2., 4., 5. klase);

 izrāde “Latvieši”. Latvijas nacionālais teātris. (11., 12. klase);

 izrāde “Tikšanās vieta- Rīgas pilsētas II teātris”. Latvijas nacionālais teātris. (7., 8. klase);

 izrāde “Sarkangalvīte un vilks”. Latvijas nacionālais teātris. (2., 3. klase);

 izrāde “Emīls un Berlīnes zēni”. Latvijas Leļļu teātris. (4. klase).


Iniciatīva „Latvijas skolas soma”

07.02.2019. 5.-6.klašu skolēniem iniciatīvas “Latvijas skolas soma” ietvaros bija iespēja dzirdēt un redzēt flautistes Maijas Kļaviņas koncertlekciju “Tembru projekcijas”.

 „Tembru projekcijas” ir spilgtu priekšnesumu, projekciju un stāstu apvienojums koncertlekcijā, kurā  muzikāli uzbūra atmosfēru, kas ved cauri gadsimtiem.

Koncertlekcijas „Tembru projekcijas” programmā ieļautas dažādu laiku un stilu kompozīcijas, kas rakstītas flautām solo. Dažādos flautu tembrus pavada projekcijas, kuras ne tikai paspilgtina noskaņu, bet arī ieņem ansambļa dalībnieka lomu.

Programmā iekļauti izklaidējoši priekšnesumi, kas mijas ar kompaktiem, izglītojošiem stāstiem par flautas attīstību un tās pielietojumu mūzikā.

Katrai flautai atrasts piemērots skaņdarbs, kas spilgti atspoguļo instrumenta raksturīgākās iezīmes. Traversflauta karaliski uzbur baroka laika vērtības gleznu pavadījumā, koncertflauta sacenšas neierobežotā virtuozitātē ar vilcienu, pikolo flauta dzied kolibri putnu melodijas, alta flauta savā elegancē stāsta noslēpumainu leģendu par nimfu Sīrinksu, bet basa flauta, asprātīgā un specefektiem bagātā koncertsoundtraka izpildījumā, pavada izklaidējošu animācijas īsfilmu.

Koncertlekcijas noslēgumā skolēniem bija iespēja uzdot jautājumus flautistei Maijai Kļaviņai.

“Man šķita interesanti, kā ar flautu var atdarināt dažādu objektu skaņas.”

(Artūrs, 5.c klase)

“Es šodien uzzināju, ka flauta ir viens no senākajiem instrumentiem.”

(Alise, 5c klase)

“Interesanti bija arī tas, ka  flauta palīdzēja stāstīt stāstus, radīja labu atmosfēru. ”

(Dominiks, 5.c klase)

“Es šodien uzzināju, ka flautas jau ir bijušas 300 gadus pirms mūsu ēras, un pati senākā bija no kauliem.”

(Elīna, 5.c klase)

Iniciatīvas “Latvijas skolas soma” koordinatore Astra Tukiša


Iniciatīva „Latvijas skolas soma”

30.01.2019. 3.klašu skolēniem iniciatīvas “Latvijas skolas soma” ietvaros notika izglītojoša mūzikas nodarbība “Tautas mūzikas instrumentu pasaulē”, ko vadīja Ilga Reizniece un Iveta Mielava.

I.Reizniece izspēlējot dažādus mūzikas instrumentus, caur melodiju un skaņām vizualizēja dažādas dabas norišu un sadzīves ainas. Skolēni kopā ar vadītājām izspēlēja mīklu spēli, kurā pēc kārtas bija jāuzmin 23 latviešu tautas mūzikas instrumentu nosaukumi, jāatrod to attēls un jāievieto kopīgajā puzles aplī. Īstie mūzikas instrumenti atradās apkārt bērniem klasē. Tos nodarbības laikā un pēc tās varēja aptaustīt un pamēģināt paspēlēt.

Spēle „Spēlē, spēlē, spēlmanīti” palika skolas īpašumā.

„Es uzzināju un iemācījos, ka vairāki tautas mūzikas instrumenti. Pats galvenais, ka iepazinos ar vairākiem instrumentiem, kurus nekad agrak nebiju redzējusi.”

(Džastīna, 3.c klase)

          „Interesanti bija tas, ka nodarbības beigās pasi varējām iepazīt dažādu instrumentu skanējumu”.

          (Anna, 3.c klase)

„Es noteikti padomāšu, kādi mūzikas instrumenti vēl varētu būt, kā arī kadu mūzikas instrumentu gribētu spēlēt”.

(Gerda, 3.c klase)

 Iniciatīvas “Latvijas skolas soma” skolas koordinatore Astra Tukiša


 Iniciatīvas “Latvijas skolas soma” pasākumi oktobrī.

10.oktobrī 7.-8.klašu skolēniem bija iespēja noskatīties režisora un aktiera Ērika Vilsona monoizrādi – Rūdolfa Blaumaņa „Nezāle”.

Aktieris rosināja domāt, kāpēc tieši šodien, pēc vairāk nekā 100 gadiem, ir vērts pārlapot Rūdolfa Blaumaņa stāstus un noveles vēlreiz, kad Ir pilnīgi cits dzīves ritms un vērtības.

Kas šodienas cilvēkam, apsēstam skrējienā no punkta „A” uz punktu „B”, tur būtu meklējams? Ko jaunu, nezināmu  tur varētu atrast?

Ē. Vilsons saka, ka, viņaprāt,  Rūdolfs Blaumanis ir kā labs ārsts, kas redz visu mūsu slimību vēsturi kopumā un bez emocijām ar mīlestību un skumju nopūtu, uzrāda sāpīgos punktus. Ne šausminoties, ne lieki jūtot līdz, ne moralizējot.

Skolēni raksta, ka viņu uzmanību piesaistīja aktierspēle, ka teātris var būt interesants, novērtēja Ē. Vilsona profesionalitāti. Bija interesanti, ka izrādē iesaistīja skatītājus-  klases biedrus. Izrāde rosināja aizdomāties, ka dzīvē var gadīties viss, taču ir jādzīvo tālāk, ka nedrīkst slikti izturēties pret citiem, cik grūti ir dzīvot, ja tevi apmelo un nomelno.

9.-12.klašu skolēniem Ē. Vilsons piedāvāja izrādi “Mana Magadana”.

Izrādes mērķis ir pievērst jaunatnes un sabiedrības uzmanību Latvijas valsts veidošanās un attīstības procesam, uzrunājot auditoriju personiski, rosinot domāt par vēstures notikumiem, cēloņu likumsakarībām caur viena cilvēka dzīves stāstu un radīt interesi par savas dzimtas vēsturi. Izrādes tematika sasaucas ar kopējo Latvijas simtgades svinību norisi, kurā 2018. gads simbolizē dzimšanu – valsts dzimšana, asociācijas ar cilvēka dzimšanu.

Izrādes autors Ē. Vilsons stāsta par savu dzimtu, par savas ģimenes saknēm, tādējādi aicinot ikvienu skatītāju izzināt savu senču ceļus Latvijā un pasaulē. Aktieris runā par savu dzimšanas vietu – Kolimas pilsētu Magadanu: „Meklējot savas saknes, cilvēki bieži atgriežas sākumpunktā – savā piedzimšanas vietā, lai atbildētu uz būtiskiem jautājumiem – kāpēc es esmu piedzimis šeit un tagad? Kāds ir manas dzīves uzdevums? Ko man nozīmē dzimtene?”

Skolēnus izrāde rosināja pārdomāt, ka katra cilvēka dzīve ir nozīmīga un notikumiem bagāta, par to, ka jāpavada laiku ar tuviniekiem un jāizbauda ikkatrs mirklis kopā. Viņiem patika aktieris, spēle, atmosfēra, kas radīja pozitīvu iespaidu.

18.oktobrī 6.a klases skolēni Rīgas Motormuzejā tehniski radošajā darbnīcā “Edisona eksperiments” iejutās pasaulslavenā izgudrotāja Tomasa Edisona lomā un izveidoja elektrisko spuldzīti, uzzināja daudz jauna par automobiļu lukturu rašanās vēsturi, kā arī noskaidroja, kāpēc elektrību ražo ābols un citrons.

Skolēniem bija iespēja uzzināt, kādā mašīnā brauca Kārlis Ulmanis, kādas bija pirmās sacīkšu mašīnas, kā izskatās vecākā, ātrākā un neglītākā mašīna, viņiem patika eksperimentēt un radīt elektrību.

18.oktobrī 6.b klases skolēni apmeklēja Latvijas Nacionālā bibliotēkas un Dzelzceļa muzeja radošo nodarbību skolēniem “Ceļojums pagātnē”, kuras laikā tika izpētītas pastkartes no Nacionālas bibliotēkas un Dzelzceļa muzeja krājumiem, apskatīti pastkaršu rašanās cēloņi un kādreizējās popularitātes iemesli. Pēc vēsturiskā apskata katrs skolēns uzzīmēja savu kartiņas dizainu.

Dzelzceļa muzejā skolēni iepazina elektrisko vilcienu, cietumnieku vagonu, salonvagonu un III klases pasažieru vagonu un darbojoties ar tādiem priekšmetiem kā 20.gs 30-to gadu vilcienu saraksti, biļetes, represēto dzelzceļnieku personas lieta, adīklis, 20.gs. 70to – 80to gadu žurnāli un grāmatas, žāvēta zivs un metāla krūze, izzināja,  kā mainījās sabiedrības pasaules uztvere un ceļošanas paradumi, pateicoties dzelzceļa attīstībai. Iniciatīvas “Latvijas skolas soma” pasākumi oktobrī

  Iniciatīvas “Latvijas skolas soma” skolas koordinatore Astra Tukiša


Ieskats un pārdomas par  «Latvijas skolas somas» atklāšanas koncertu

2018.gada 6.septembrī “Arēnā Rīga ” iniciatīvas  ‘’Latvijas skolas somas ‘’  atklāšanas pasākumā 6000 skolēni no visas Latvijas, no ikviena Latvijas novada, no  mūsu skolas 5.-9. klašu pārstāvji  piedalījās interaktīvās darbnīcās un varēja vērot koncertu “100 Latvijas stāsti 100 minūtēs”.

Piedaloties atpazīstamiem māksliniekiem, tika apspēlēta Latvijas vēsture, kultūra, tradīcijas un vērtības šodienas skatījumā, nepieciešamība ikvienam nepārtraukti attīstīties un augt, veidojot nākotnes Latviju.

Koncertā uzstājās Rūta Dūduma, The Ludvig, Laima Jansone un DJ Monsta, grupa “DaGamba”, Matīss Čudars, Edavārdi, Justs, grupa “Auļi”, soprāns Līga Gita Zīriņa, simfoniskais orķestris „DD” diriģenta Jāņa Liepiņa vadībā, dejotāji un citi mākslinieki. Latviešu autoru skaņdarbos atspoguļojās Latvijas mūzikas attīstība cauri laikiem, tautas mūzikas saspēle ar šodienas muzikālajām iespējām:

“Šis viss pasākums ir organizēts ļoti labi. Mūzika ieinteresēja, tajā bija gan klasika, gan roks, gan reps. “Skolas somas” organizatori, manuprāt, ir apvienojuši neapvienojamos mūziku žanrus, un tas ir neaptverami milzīgs plus. Pūlis milzīgs, bet kā gan tik foršs un aizraujošs pasākums var apieties bez 6 tūkstošiem cilvēku?”

Beatrise Ivanovska, 6.b klase 

“Man pasākums ļoti patika, varbūt tieši tāpēc, ka mūzika bija enerģiska un  notika priekšnesums, kurā bieži savienoja nesavienojamas lietas, veidojot ko lielisku. 

Iedvesmojošie vārdi un teikumi lika sajusties lepnai un drosmīgai. 

Ļoti novērtēju, ka Latvijā kas šāds notiek-tas liek lepoties par savu valsti un iepazīt visu no jauna.”

Ieva Ruģele, 7.klase

““Latvijas skolas somas” organizētāji ļoti iepriecināja ar bezmaksas ūdeni un sviestmaizēm. Ļoti iepriecināja koncerta organizētība, kā arī tas, ka koncertā tika dziedātas un spēlētas dažādu žanru dziesmas, tādā veidā spējot izpatikt katram esošajam cilvēkam koncertā. Koncerta laikā bija patīkama atmosfēra, kuras dēļ varēja pilnībā izbaudīt koncertu.”

Santa Luīze Stivriņa, 8.b klase

“Man patika koncerts un izstādes. Mani iepriecināja priekšnesums, kurā brauca ar velosipēdiem, un tie, kur dejoja bērni. Mani sajūsmināja tie brīži, kad daudzi cilvēki ieslēdza sava telefona gaismiņas un šūpoja priekšnesumu laikā.”

Harijs Meisters, 5.c klase

“Man ļoti patika dziedātāju un dejotāju uzstāšanās, jo tās bija ļoti labi izdomātas, prožektori apkārt spīguļoja un sirds priekā strauji pukstēja. Laikam man ilgi saglabāsies atmiņas par to, kā puiši uz saviem velosipēdiem pildīja trikus, jo to bieži koncertos nevar redzēt! Atmiņā palika arī tas, ka daudzi cilvēki izvilka savus telefonus, ieslēdza lukturīšu, pacēla telefonus gaisā un šūpoja viņus. PALDIES PAR KONCERTU UN “SKOLAS SOMAS” VADĪTĀJIEM PAR MAISIŅIEM UN BRĪNIŠĶAJIEM PRIEKŠNESUMIEM!” 🙂


Dinija Zīberga, 5.b klase

“Pasākums ,,Skolas soma” man lika aizdomāties par maniem sapņiem, kurus es gribētu īstenot. Man ļoti patika pasākuma vadītāja tēzes, kuras tika izteiktas koncerta pauzēs. Tādas frāze kā ,,katrs ir atšķirīgs” un ,,jūs spēsiet visu, ko gribēsiet” man bija kā iekšējā spēka vilnis. Mani ļoti aizrāva koncerta akustika, klausoties katru uzstāšanos, es spēju iedziļināties katrā vārdā un pat dziesmu notīs. Mani ļoti pārsteidza zāles noformējums. Spilgtās krāsas, prožektori un zāles kārtojums ļoti iepriecināja aci, viss bija izplānots un pārdomāts. Bet, runājot par cilvēkiem, kuri piedalījās pasākumā, no viņiem vajag ņemt piemēru. Smaids sejā, labs garastāvoklis un dzīvesprieks dāvāja man simtiem emociju. Es esmu ļoti iepriecināta un sajūsmināta par to, ka man tika dota iespēja apmeklēt tādu pasākumu.”

Džuljeta Štikāne, 9.a klase

Man ļoti patika koncerts. Atmosfēra “Arēnā Rīga” bija lieliska. Esmu priecīgs par šādu piedzīvotu pieredzi.

Dāvis Skuja, 6.a klase

Apmeklējot “Latvijas skolas somas” atklāšanas koncertu mani pārņēma fantastikas sajūtas, ka esmu starp šiem 6 000 skolēnu. Šajā koncertā mani sajūsmināja bērni, kuri ar neatlaidību aktīvi dejoja, kā arī dziedāja, padarot koncertu par baudāmu. Man prātā palikusi mazā interaktīvā istaba, kura visa klājās košās krāsās, veidojot ziedus un atgādinot par Latvijas dabas skaistumu. Atgriežoties mājās no pasākuma, es guvu pozitīvas emocijas visai nākamajai mācību nedēļai.

Dārta Eglīte, 9.b klase

Man patika tas, ka katra detaļa bija pārdomāta, sākot ar tērpiem un beidzot ar apgaismojumu un mūziku. Bija jauki redzēt ne tikai tautas dejas, bet arī to, kā Latvija laika gaitā mainījusies no senatnes līdz mūsdienām, un to, kā viņi šajā pasākumā iesaistījuši mūsu valstī slavenus cilvēkus šobrīd. Vislabāk man patika, kā spēlēja vijolnieks Daniils Bulajevs.

Grēta Volkoviča, 5.a klase

Biju gaidījis, ka būs parasts klasiskās mūzikas koncerts. Tāpēc mani patīkami pārsteidza gan atraktīvais temps, gan mūsdienīgais izpildījums. Piemēram, ātrā vijoles spēle, kur likās, ka orķestris netiek līdzi vijolniekam.

Tāpat man patika multimediju istaba, zīmēšana smiltīs un mūzikas spēle uz santehnikas trubām.

Vjačeslavs Voliņecs, 8.a klase

Iespaidus un pārdomas apkopoja iniciatīvas “Latvijas skolas soma” skolas koordinatore Astra Tukiša Skolas soma


Iniciatīva „Latvijas skolas soma”

Sākot ar 2018. gada septembri, mūsu skola iesaistās iniciatīvā „Latvijas skolas soma”, kas  ir lielākā valsts simtgades dāvana ikvienam Latvijas 1. – 12. klases skolēnam. Iniciatīva veidota kā kompleksa, starpdisciplināra programma, lai stiprinātu jaunās paaudzes nacionālo identitāti, pilsoniskuma, valstiskās piederības apziņu un nacionālo identitāti, attīstītu kultūras izpratni, paaugstinātu izglītības kvalitāti, kā arī mazinātu sociālo nevienlīdzību.

Iniciatīvas „Latvijas skolas soma” mērķis ir nodrošināt, ka valsts noteiktā mācību satura un procesa ietvaros katrs 1. – 12. klases skolēns klātienē izzina un pieredz Latvijas dabas un kultūras vērtības, kā arī iepazīst zinātnes sniegumus un uzņēmējdarbības veiksmes stāstus.

MK noteikumi paredz, ka no 2018. gada 1. septembra līdz 2018. gada 31. decembrim iniciatīvas īstenošanai pieejamā summa veidojas, ņemot vērā skolēnu skaitu  skolā uz 1.sepembri un reizinot to ar 7 eiro. 

Mūsu skolas 1.-12.klašu skolēniem valsts garantētās izglītības iegūšanas ietvaros būs iespēja klātienē pieredzēt Latviju, izzināt un iepazīt Latvijas vērtības, kultūrtelpu un attiecības dinamiskā un jēgpilnā darbībā, tādējādi spēcinot piederības sajūtu un valstisko identitāti.

 „Latvijas skolas soma” piešķirtais finansējums tiks izmantots:

  • kultūras un mākslas norišu, novadpētniecības un dabas objektu apmeklējumiem mācību procesa ietvaros, sedzot ieejas biļešu, dalības maksu, transporta pakalpojumu utt. izmaksas
  • izglītības iestādēs notiekošo viesizrāžu un profesionālo radošo projektu, izrāžu, performanču, darbnīcu utt. norišu izmaksām.

Š.g.6.septembrī piedalīsimies Rīgas domes un Kultūras ministrijas Latvijas valsts simtgades biroja rīkotajā iniciatīvas “Latvijas skolas soma” atklāšanas pasākumā „100 Latvijas stāsti 100 minūtēs”  „Arēna Rīga”.

Iniciatīvas “Latvijas skolas soma” skolas koordinatore Astra Tukiša